AMD обединява четири партньорски програми

AMD обединява четири съществуващи партньорски програми, за да подпомогне продажбите, особено когато се предлагат решения (процесор, графика и чипсет).

В рамките на AMD Fusion Partner Program, партньорите на компанията ще получават повече персонализирани средства, обучения и ресурси – както лично, така и онлайн, които пасват на техните специфични бизнес цели.

Това е първата програма, насочена към осигуряване на партньорите в канала съобразно техните възможности, средства и ресурси, съобщи компанията.

AMD поставя своите партньори в категориите Elite, Premier и Select, като Elite е най-високата категория, а Select – най-ниската. Новата система ще осигури смислена диференциация сред различните нива и ще възнагради най-успешно работещите партньори, според техните продажби на решенията „всичко от AMD”.

Партньорите също така ще бъдат поставяни в една от 6-те бизнес пътеки. Те са разработени според бизнес моделите на партньорите, за да отразят разнообразието на „картината” в канала.

Бизнес пътеките включват доставчици в канала за дистрибуция, електронни магазини, магазини на дребно, доставчици на решения за бизнеса, за крайните потребители и риселъри за бизнеса.

AMD планира да внедри програмата напълно през следващите 4 тримесечия. През това време компанията ще предложи по-добри средства за онлайн обучение, усъвършенствани насърчителни програми и нови програми за ко-маркетинг.

Допълнително се планира да бъдат пуснати усъвършенстван партньорски уеб-портал и нови програми за лоялност.