Решенията за интелигентен дом Aqara вече са налични в България чрез ASBIS

Интелигентен дом – ефективност, комфорт и уют

Посрещаме астрономическата зима на 22.12.2023 тази година със засилен имунитет срещу постоянните промени, настъпващи от икономическата, политическата и социалната динамика. Адаптивността ни нараства и заедно с нея потребността от оптимизация на ресурсите, които са винаги ограничени.

В помощ на търсенето ни да постигаме повече резултат с по-малко усилие идва новата за нашия пазар марка Aqara.

Aqara, разрастваща се марка, известна със системи и устройства за интелигентен дом, предлага широка гама от продукти, включително интелигентни хъбове, сензори за врати и прозорци, сензори за движение, интелигентни контакти и др. Любителите на интелигентните технологии, техноманиаците и хората, които са запалени по подобряването на своите домове и офиси, ще се радват да проучат широката гама от технологични и естетически издържани решения, предлагани от марката.

Решенията за умен дом Aqara достъпни за българските потребители от декември тази година от онлайн и офлайн магазини. Марката ще бъде представена на местния пазар от ASBIS Enterprises PLC, водещ дистрибутор на ИТ и потребителска електроника в региона на EMEA.

      

Димитър Митов, продуктов мениджър в ASBIS, коментира тази технологична новина за българския пазар по следния начин: „Вълнуващите нови продукти от Aqara, особено новият звънец и сензорът за присъствие са с изключително качество за крайния потребите. Това, което ги прави широко приложими е съвместимостта им с Apple устройства. В България всички устройства от портфолиото на Aqara са и ще бъдат достъпни отсега нататък. Местните потребители могат да прегърнат технологичните иновации, съвпадащи със сезона, когато акцентът е изцяло върху домашния комфорт.“

Комбинирането на всички устройства Aqara с Apple HomeKit го прави разумен избор за сигурни и удобни за потребителя интелигентни решения. Тези решения са подходящи за различни помещения, като апартаменти, жилищни сгради, офиси, хотели и др. Технологията на Zigbee позволява на устройствата да комуникират безпроблемно едно с друго, образувайки устойчива и самовъзстановяваща се мрежа, която минимизира риска от прекъсване на сигнала. Тази надеждност гарантира, че потребителите могат да разчитат на своите смарт устройства за основни функции без прекъсване.

Българските потребители ще имат достъп до продуктовата гама на Aqara за 2023 г., която включва вълнуващи предложения като видео звънец Aqara G4 с локално лицево разпознаване с изкуствен интелект и двупосочна комуникация, сензор за присъствие, способен да интегрира разпознаване на присъствие, пространство, разстояние и посока, за да достави персонализирани изживявания, 16-те милиона цветни LED ленти с персонализирани ефекти и T2 контролери, оборудвани с Zigbee технология за регулиране на мощността и функциwww.ozone.bg/brand-aqara/оналността на различни устройства.

Всички продукти на Aqara ще бъдат достъпни за покупка от декември тази година, както във физическите магазини, така и онлайн. За повече информация относно наличността потребителите могат да посетят следните партньорски търговци на дребно и онлайн платформи:

https://www.technopolis.bg/bg/search/?query=aqara&query_autocomplete=&search_main_category=ALL

https://www.ozone.bg/brand-aqara/

Открийте как интелигентните иновации могат да направят вашето жизнено пространство по-ергономично и живота ви по-ефективен и приятен.

За ASBIS

ASBIS Group е водещ дистрибутор с добавена стойност, разработчик и доставчик на ICT, IoT, роботизирани продукти, решения и услуги за пазарите на EMEA. Компанията е специализирана в дистрибуцията на водещи световни марки на развиващите се пазари, а портфолиото й обхваща широка гама от продукти, включително компоненти, мобилни устройства и потребителска електроника. Asbis е дистрибутор на Aqara за повече от 20 страни в EMEA.

За Aqara

Марката Aqara, основана през 2016 г., предлага на клиентите елегантно проектирани, достъпни и лесни за употреба решения за интелигентен дом. Днес марката обслужва повече от 2 милиона клиенти в 192 държави и територии.