TOSHIBA И АСБИС БЪЛГАРИЯ ОФИЦИАЛНО СТАРТИРАТ ПАРТНЬОРСТВОТО СИ

TOSHIBA И АСБИС БЪЛГАРИЯ ОФИЦИАЛНО СТАРТИРАТ ПАРТНЬОРСТВОТО СИ ЗА ЕДРА И ДРЕБНА БЯЛА ДОМАКИНСКА ТЕХНИКА.

Toshiba Home Appliance обяви пускането на широка продуктова гама, включваща изцяло нови модели хладилници, перални машини, миялни машини и микровълнови фурни. За пръв път Toshiba предлага такъв цялостен набор от продукти на потребителите си. Въз основа на наследството и визията на основателя на компанията, дълбоко вкоренените японски ценности на изработка и внимание към последния детайл ще формират бъдещите продуктови линии на Toshiba, предоставяйки на глобалните потребители домакински уреди от висок клас, на които преди са се радвали само поколения японски домакинства.

 

Toshiba е основана през 1875 г. от двама предприемачи и спомага за формирането на модерния производствен сектор в Япония. Със сливането на Tokyo Electrics и Shibaura Engineering Works се създава първият производител на електротехника с общо предназначение в Япония. През цялата си над 140-годишна история компанията привлича изключителни инженери и дизайнери, което ѝ позволява да произвежда различни първи по рода си продукти както в Япония, така и в света.

 

"Никоя друга култура не посвещава себе си и целия си живот на работата и фирмените проекти така, както японците", казва Брандо Брандщайтер, ръководител на отдел "Маркетинг и комуникации" в Toshiba. "Когато миналата година стартирахме глобалния проект за ребрандиране, формирахме серия от нови ръководни принципи, които ще ни помогнат да пренесем наследството на Toshiba в бъдещето и да развием водещо в света качество на продуктите в комбинация с така типичния японски дизайнерски подход. Отразяването на "подценената увереност" в дизайна и комуникацията, съчетано с нашия дух на Такуми и най-голямото внимание към важните детайли, ще впечатли нашите потребители." Г-н Брандщатер завършва с ентусиазъм.

 

Миналата година Toshiba Home Appliances премина през обновяване на марката, за да даде началото на стратегия за глобално разширяване. Въпреки че домакинските уреди на Toshiba са във всяко японско домакинство от поколения, в световен мащаб марката е по-известна с лаптопите си – през 1985 г. Toshiba пуска на пазара първия в света преносим компютър – и с телевизорите си от висок клас.

 

Toshiba организира специално събитие за нови партньори от над 30 държави от региона на Европа, Близкия изток и Африка, което ще подчертае глобалната стратегия за пускане на пазара.

Визуално потребителите на домашния пазар в Япония, както и в АСЕАН и ЕМЕА вече могат ясно да видят новата посока на марката Toshiba. Красиво проектираните и разположени продукти са подчертани с емблематичния червен квадрат на Toshiba, докато заглавията винаги привличат вниманието на окото върху това, което наистина има значение – детайлите. В бъдеще всички комуникационни материали на Toshiba Home Appliances – от опаковките до телевизионните реклами – винаги ще напомнят на потребителите с хаштага #DetailsMatters.