Canyon отправя кратко и ясно послание към младата и активна аудитория: „Ти Можеш!“

Canyon с нова бранд идентичност

Canyon – динамично развиващата се марка за мобилни аксесоари, компютърна и гейминг периферия представя своята нова визуална идентичност. Промените са свързани с тенденциите, които вълнуват младата и активна аудитория – героите на деня. Към тях Canyon отправя кратко и ясно послание:

„Ти Можеш!“

След задълбочен анализ на съвременните насоки на развитие и детайлни проучвания сред основната аудитория на бранда, дизайнерите и маркетинг екипът на Canyon взеха решение да отворят изцяло нова страница в 17-годишната история на марката.

Новата визуална идентичност на Canyon е експлозия от настроения, пресъздадени чрез използването на живи и модерни цветове в допълнение към една идея по-провокативниите криейтиви, използвани в комуникацията. Промените са вече факт в Instagram профилa на Canyon Bulgaria, който се превръща в ключов канал за комуникация с основна част от публиката на марката.

Последователите на Canyon се стремят към всичко ново, уникално и интересно, търсейки предизвикателства навсякъде около себе си. В същото време, те следват тенденции на съзнателна и интелигентна консумация, екоактивизъм и здравословен начин на живот. Преценяват внимателно възможностите за по-широко приложение на всеки продукт, който искат да притежават.

Идентичността на марката Canyon се отъждествява с младежката свобода на духа, интелект и начин на мислене:

 „През последните няколко години портфолиото на Canyon значително се увеличи, като същевременно с това марката успя да стъпи и на нови пазари в цял свят. Новата идентичност на бранда всъщност отразява нашия характер, а посланието, което отправя, е по-ясно и успява по-лесно да стигне до основната ни аудитория-младите и динамични хора. Идентичността на марката Canyon се съчетава с младежкото безгрижие и интелигентен начин на мислене: Ти можеш да бъдеш себе си, без да се стремиш да впечатляваш другите! Ти можеш да бъдеш разумен потребител! Ти можеш да отхвърлиш наложените стандарти за външен вид, защото твоето тяло си е само твое и е важно как се чувстваш в него! Ти можеш да полагаш грижи за околната среда и да живееш в хармония с нея! “ Максим Набок, Директор Бизнес Развитие в Canyon.s

„С комуникационната платформа на Canyon ние искаме да мотивираме поколението Z. Това са хора, които ясно осъзнават, че личността е по-важна от всяка марка, която използват. Те знаят, че именно тяхната същност вдъхва живот на марките и ги прави това, което са, а не обратното. Те са креативни, интелигентни, внимателни, загрижени, отзивчиви и забавни, а това им помага и им дава свободата да променят света към по-добро.“ Наталия Гришина, Глобален Маркетинг Директор в Canyon

 

За Canyon

Canyon е бързо развиващ се бранд, който предлага широка гама от стилни и модерни мобилни аксесоари, мултимедийни и периферни устройства на достъпни цени. Основана в Холандия през 2003 г., марката продължава да развива динамично своето портфолио от потребителска електроника. Разполага с офиси в 16 страни, а продуктите се продават в повече от 26 държави по целия свят.

РЕГИОНИ

Европа: Беларус, Босна и Херцеговина, България, Чехия, Хърватия, Кипър, Естония, Франция, Гърция, Латвия, Литва, Малта, Румъния, Русия, Сърбия, Словакия, Испания, Великобритания, Украйна

Азия: Армения, Азербайджан, Грузия, Казахстан, Узбекистан

Африка: Южна Африка

Латинска Америка: Коста Рика

Близкия изток: Кувейт