STUDIO – НОВ БРАНД НА DELL
DELL ПРЕДСТАВЯ СВОЯ НОВ БРАНД STUDIO
продукти, създадени да подхранват въображението и изобретателността
24 юли 2008 г., София. Днес компанията Dell представи на българския пазар своята най-нова марка Studio – уникален потребителски бранд, проектиран да посрещне нуждите на творческите индивиди търсещи „ушити по-мярка” технологични решения.
Първите продукти Studio са елегантните лаптопи Studio 15 и Studio 17. Те комбинират великолепен дизайн и поразителни визуални елементи и функции, сред които зареждане на оптичнoтo устройствo през стандартен слот (без чекмедже), фоново подсветка на клавиатурата и вградена уеб камера.
„Хората, които търсят провокиращ въображението дизайн, брилянтни цветове и революционно нова технология ще открият вдъхновение в новата марка Studio на Dell”, каза Дейвид Клифтън, директор на отдела за клиентски маркетинг на Dell Europe. „Тези продукти са създадени за съвременния начин на живот и са вдъхновени от милионите разговори, които провеждаме всеки ден с нашите клиенти на на dell.com, Ideastorm и в онлаин форумите ни. С Dell Studio ние отговаряме на търсенето на персонализация, свързаност и опростяване на поддръжката“, добави г-н Клифтън.
Първите Studio продукти са двата шикозни лаптопа Studio 15 и Studio 17. От днес повече информация за продуктите може да се намери на адрес www.dell.com/bg, като ориентировъчните цени за европейския пазар с включен ДДС и цена за доставката започват от 549 евро за Studio 15 и 679 евро за Studio 17. Вградената функция за мобилна широколентова връзка ще може да се поръчва от следващия месец. Лаптопите ще започнат да се продават в България до две седмици чрез каналите за дистрибуция на Intellinet и ASBIS и малки магазини за компютърна техника в цялата страна, както и в мрежата на JAR, Multirama и Technopolis.
Елегантни и уникални
Новите продукти Studio наследяват дизайнерските елементи, представени за пръв път при получилите много награди модели XPS™ M1330 и M1530 на Dell, сред които елегантният клиновиден профил и култовата шарнирна връзка. Използвайки елементи от портфолиото на Inspiron™, новата марка Studio предлага и няколко опции, които позволяват на потребителя да избира между осем различни цвята за своя мобилен компютър, правейки го по този начин уникален. Освен това Dell ще предлага и съчетани по цвят аксесоари и периферни устройства, като раници, подвижни капаци, мишки и слушалки, които да съставят уникален висококачествен мобилен комплект.
“Точно преди една година ние освежихме и възродихме нашето потребителско портфолио, като поставихме акцента върху стила, дизайна и персонализирането на продуктите”, каза
Алекс Грузен, старши вицепрезидент на групата за потребителски продукти на Dell Consumer. “От тогава насам мобилните компютри в цвят розово фламинго и среднощно синьо се превърнаха в обичайна гледка из университетските градчета и кафенета. Новите продукти Studio показват, че Dell продължава да съсредоточава вниманието си върху дизайна и потребителската стойност, като предлага атрактивни, пълни с много възможности мобилни продукти, подходящи за цифровия начин на живот”.
На базата на 15,4- или 17-инчовия дисплей с висока резолюция потребителите могат да изберат един от шестте предлагани цвята, включително новите „синя слива” и „мандарина”, които допълниха „розово фламинго”, „среднощно синьо”, „рубинено червено”, „пролетно зелено” и „смолисто черно” (стандартно). За по-изящно персонализиране на лаптопите Dell добави и опционалното блестящо „графитено сиво", което може да се персонализира с украса на ръба на дисплея в контрастно черно или по-живо синьо, розово или червено.
Dell Studio предлагат огромно разнообразие от опции, позволяващи на потребителите да извършват всякакви операции от управление на собствената им фото или музикална библиотека до създаването на съвършено ново уеб съдържание. Предлаганите като опция устройства Blu-ray Disc™ подпомагат предаването на образи с кинематографско качество върху дисплеи с висока резолюция, а вградената широколентова свързаност, която ще заработи от края на юли чрез Vodafone във Великобритания, Германия, Франция, Ирландия, Холандия и Испания, и чрез TeliaSonera в скандинавските страни означава, че потребителите могат да се свързват към Интернет без да търсят Wi-Fi горещи точки. С цел допълнителна защита може да бъде избегнат непозволеният достъп и да бъдат защитени личните данни чрез предлагания като опция четец на пръстови отпечатъци. Любителите на развлеченията ще оценят дистанционното управление, което може да се прибира в слота на експрес картата и слушалките, които не пропускат никакъв шум.
Всичко е толкова лесно
Уникалните потребителски интерфейси като Dell Dock, органайзер на приложенията, допълнително опростяват действията на потребителя. Dell Dock автоматично сортира всички инсталирани в компютъра софтуерни приложения в прости и лесни за използване категории, достъп до които дава обикновена лента със задачи, която премахва безпорядъка от работния плот. Не се налага потребителите да намират и отварят програми чрез името или иконата на приложението – те могат вече да ги откриват чрез изпълняваната задача, например “имейл и чат,” “защита,” “разглеждане на снимки” и “ пускане на музика”. Лентата със задачи може да бъде изцяло персонализирана – потребителите могат да изберат местоположението й, цвета на фона и шрифта и дори иконите, използвани за представяне на категориите.
Dell Inc. (NASDAQ: DELL) е надежден партньор и доставчик на разнообразни информационни технологии, като предлага широка гама от продукти и услуги директно на клиентите от целия свят. Ръководена по уникален начин от своя модел за директен бизнес, Dell е водеща компания за глобални системи и услуги, като заема 34 място в класацията на списание Fortune 500. Повече информация за Dell и за нейните продукти и услуги можете да получите на адрес www.dell.com/bg, a от www.dell.com/photos можете да свалите висококачествени изображения.
Информация за продуктите на Dell в портфейла на АСБИС България можете да прочетете в нашия е-каталог