ENDORFY – нова европейска марка, достъпна и в България
Това е резултат от международната експанзия на бизнеса и разширяването на целевата аудитория. ENDORFY надхвърля гейминг сектора, като иска да достигне до всички фенове на модерните технологии, както със своето послание, така и с продуктите си. Сега ENDORFY навлиза на българския пазар с пълното портфолио от висококачествени PC компоненти и аксесоари, включително PC кутии, охладителни системи, захранвания, мишки, клавиатури, микрофони и др.
Създаването на марката ENDORFY е отговор на динамично променящия се характер на технологичния пазар. Това е и дългосрочна инвестиция, която ще осигури по-нататъшен растеж на компанията на световния пазар. Cooling създаде единна и мощна марка, която следва модерните тенденции, отговаряйки на изискванията на потребителите, както и утвърждавайки се на технологичния пазар.
„След успеха на местните пазари, следващата естествена стъпка за нас е по-нататъшното разширяване“, казва Łukasz Zdziech, главен изпълнителен директор на Cooling. Той продължава: „Нашата компания непрекъснато се стреми да развива както качеството на предлаганите продукти, така и обхвата на дейността си. Вече отбелязахме обещаващи резултати на няколко чуждестранни пазара катоЧехия Германия, Румъния и др. Дойде обаче моментът значително да увеличим мащаба на нашата дейност. Ще присъстваме в почти цяла Европа, включително и в България, а в бъдеще и в целия свят. Искаме да се конкурираме с най-големите компании в индустрията.“
„Ние произхождаме от света на гейминга и винаги ще го признаваме. Въпреки това нашата аудитория отдавна се е променила. Тя не е съставена само от геймъри, а също така от създатели на съдържание, стриймъри, подкастъри, писатели или случайни потребители, които изобщо не се нуждаят от игри, за да се насладят на технологиите“, обяснява Łukasz Zdziech,. След това той заявява: „В отговор на тези динамични промени, ние решихме да адаптираме марката, за да бъде подходяща както за нашата гейминг аудитория, така и за тези, които не идват от света на игрите. Искаме да бъдем марка, свързана с положителни емоции, доставяни от технологиите.“
ENDORFY е марка за всички, които искат да се забавляват с помощта на технологиите. Тази близка, почти колегиална връзка между компанията и нейните потребители е в основата на създаването на ENDORFY и цялата визия зад новата марка Cooling. Имиджът на ENDORFY се основава на уникална цветова палитра. Двата основни цвята са жълто и синьо, подкрепени от черно, бяло и различни нюанси на сивото.
Ключови продукти, които се предлагат в портфолиото на ENDORFY:
– Кутии за персонални компютри, включително дългоочакваната и вече наградена серия Arx 700, фокусирани върху качество, ефективно охлаждане и удобство при сглобяване
– Течен охладител от серията Navis /F240, F280 и F360 /– осигуряващ безшумна работа и качествено охлаждане
– Solum Studio & Solum Broadcast микрофони – решение, което осигурява ясен звук и максимален комфорт по време на дълги часове на запис
– Thock Keyboard Series – серия безжични клавиатури, която ви позволява да забравите за оплетените кабели и да се съсредоточите върху задачите си
– Мишки GEM и GEM Plus в цвят “Onyx White” – съчетаващи невероятна точност и оригинален дизайн с уникална цветова схема
– Серия слушалки Viro, включително Viro Infra, Viro и Viro Plus
– Висококачествени гейминг столове Scrim и Meta.
За ENDORFY:
Историята на Cooling започва през 1993 г., когато Zbigniew Zdziech основава компания, която продава компютърни аксесоари. Десет години по-късно компанията започва да предлага продуктите си онлайн, а през 2007 г. производителят създава първата си марка SilentiumPC, която произвежда вентилатори. Марката бързо се разширява и започва да предлага компютърни кутии, въздушни охладители и захранвания още през 2012 г. През 2016 г., компанията решава да се насочи и към пазара на компютърни аксесоари и периферни устройства, лансирайки втората си марка, SPC Gear. Първият продукт на новата марка е висококачествен геймърски стол, последван от две серии гейминг клавиатури, стрийминг микрофон, ултра лека мишка и слушалките „VIRO“, които бележат огромен успех в продажбите. В момента компанията заема водеща позиция на полския пазар в сегментите на продажбите на компютърни кутии, захранвания и въздушни охлаждания, а слушалките SPC Gear VIRO продължават да заемат първи места в класациите за продажби.