TP-Link стартира безплатна дистанционна поддръжка
TP-Link, водещ световен доставчик на мрежови устройства и аксесоари, стартира локална техническа поддръжка на български език, достъпна по имейл и телефон. Всички клиенти на марката вече могат да се свържат с центъра за поддръжка в работни дни от 9.00 ч. до 18.00 ч. на +359 875 355 333 или support.bg@tp-link.com
Тази услуга е създадена, за да предостави на клиентите по-лесен достъп до професионално съдействие и съвети, съобразени с техните специфични нужди. По този начин TP-Link отговаря на нуждите на своите потребители, предлагайки професионална помощ по всички въпроси, свързани с продуктите на марката.
Центърът за техническа поддръжка обхваща всички продуктови линии на TP-Link – от гамата за домашна употреба (SOHO) до бизнес решенията Omada и VIGI. Това включва рутери, комутатори, безжични точки за достъп, камери за видеонаблюдение и други интелигентни устройства, които са неразделна част от дигиталното ежедневие на потребителите.
„Нашата цел е да предложим на клиентите си не само висококачествени продукти, но и подкрепа, която улеснява тяхното използване и разрешаване на всякакви въпроси, свързани с настройката и поддръжката. С тази нова услуга в България, TP-Link затвърждава ангажимента си към местния пазар и продължава да инвестира в подобряване на обслужването на клиентите си,“ заяви Анна Чакърова, Мениджър Бизнес Развитие.
С въвеждането на тази нова услуга TP-Link прави още една важна крачка в посока осигуряване на надеждни и достъпни решения за всички свои потребители.